Raindrops are falling on my head

Idag har jag blivit nerblött av regnet 5 gånger.

1. Vi hade idrott utomhus och i slutet började det regna, så vi blev blöta. Idag var vi 7 stycken sammanlagt från NV/TE. Man kan lätt vara folkskygg i min klass för det är knappt man träffar någon... Okej, nu var jag lite hård. Halva min klass är ju faktiskt i Finland. (Fyra styck.)

2. Efter idrotten cyklade vi till skolan i spöregn. Jag var dränkt katt i matsalen.

3. Sedan när vi ätit och jag nästan torkat så skulle jag cykla hem. I ösregn. Blöt igen.

4. Jag bytte byxor och skor hemma och gick till busshållplatsen, med paraply och allt. Men det hjälpte inte i det här vädret, för jag blev blöt om byxorna igen.

5. Bussen gick till Växjö och där hade jag körlektion (som för övrigt inte gick så himla illa) och efter att jag hade kört runt så skulle jag gå till pappas jobb från stationen. Då blev jag blöt igen, för jag hade ju torkat under buss/bilfärden.

Nu tänker jag inte gå ut mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0