Planer för helgen

Nu kommer min skjuts (Sanna) om en kvart och ska hämta upp mig och Sofia för att åka hem till SP-Annie (hon kallar ju mig NV-Sofia) i Växjö och fira lite. En födelsedag, närmare bestämt! Sedan ska jag sova där tills imorgon, då jag ska befinna mig på Växjö musikskola klockan 09.00. Himla praktiskt att Annies familj bosatt sig där de har nu, jag gillar att inkräkta i andra människors familjeliv.

Efter tre timmars repetition och lite lunch imorgon ska vi spela klockan 13.00 i Linnéparken i Växjö imorgon. Alla Kronobergs läns kommunala musikskolors blåsorkestrar ska spela ihop, det låter fett och det ska bli fett! Bra, alltså.


En ganska spännande bild på mig, Sanna och Sofia från i somras i Ystad.
Akta dig för oss, Annie. Man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0