Halkbaneonsdag

Vaknade som vanligt på onsdagsmornar jämna veckor av sopbilen, trevlig tradition.

Vid lunchtid satte sig jag och Robin Krüger på tåget mot Emmaboda, för jag fick igår reda på att det var honom jag skulle åka dit med och köra halkbana med. Kul att det var någon man kände! I vanliga fall brukade det vara tre elever i varje omgång men det hade blivit fler oersatta återbud så det var bara Robin och jag. Vi lyckades fylla ut tiden ändå eftersom vi båda är utrustade med en förmåga att vara muntligt aktiva, så det blev lite diskussioner.

Halkbanan var både kul, bra, spännande och otäck. Dessutom klämde jag lite hud i säkerhetsbältet när vi hängde upp och ner i bilen, jag kommer vara öm där i dagar!

Ytterligare ett steg mot körkortet är taget, och på måndag blir det riskettan!

Kommentarer
Postat av: Nikki

gillar nya designen! snygg bild :)

2009-09-18 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0