Fysikprov är alltid lika spännande

Vi hade fysikprov idag. Fysik B, elektromagnetism. Ett område som nästan alla fruktar. Med tanke på hur illa det faktiskt kunde ha gått måste vi vara nöjda. Det var ju väldigt roligt att göra själva provet!

Vi fick kladdmuffins av Foppa att äta för att vara pigga, dessutom fick Therése en skrattattack mitt under provet när det var helt tyst. Jag förstod aldrig riktigt varför. Antingen började hon skratta för att det gick så hopplöst dåligt eller för att hon varit så trög och inte förstått vad hon skulle göra, men sen kommit på det. Jag vet inte riktigt. Kul var det iallafall!

En annan kul sak är att jag äter drottningsylt till mina makaroner och falukorv just nu. Ganska spännande.

På fredag är jag 18! Tänka sig! Jag skulle vilja påstå att det faktiskt är på tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0