Funderingar

Jag gör kemilabrapport nu, bara så att ni vet.

Dock finns det lite saker jag funderar över:

Simon, Tim och Henke har något fuffens för sig. De smyger iväg från lektionerna med ord som "nu är det dags" och "vi vill bara låna Simon en minut" hela tiden. Vad sysslar de med? Vi har frågat men de svarar liksom inte riktigt.

Har Jakob och Lukas varit jobbiga mot Svenska-G när de hade henne på gymnasiet? Hon verkar ha något emot mig och jag kan inte erinra mig om att det är jag som varit jobbig. I och för sig kan fallet vara så, men självklart har jag högre tankar om mig själv!

Kommer jag döda mina händer/underarmar på volleybollen i morgon? Svaret på den frågan kan jag redan. Svar ja.

Varför är det alltid så tråkigt att göra labrapporter i kemi? Jag kommer aldrig fram till något. Det är ju bara konstigt.

Varför läser jag kemi B över huvud taget? Varför smet jag inte ur den kursen precis som Simon?

Hur kommer det sig att alla i Sverige alltid börjar dansa och sjunga med när "Summer of '69" spelas på exempelvis ett disco?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Funderingar på funderingarna

-Jag tror det är något sorts triangeldrama som de måste reda ut, där Simon måste välja mellan Tim och Henrik. (Alternativt något dataspel, men det är inte lika spännade..)

- Är Svenska-G den lilla tanten som tittar på "1 ½ men"? Isåfall hatar hon nog inte dig, du är ju duktig! Läser ni svenska nu?

- Äh, klenis såklart att du inte kommer att döda dina armar, det gör bara klenisar!

- Behöver man komma fram till något i labbrapporter? Är det inte bara att skriva lite så att det ser bra ut? Är Per snäll, hård eller bra i Kemi B?

- Du har ju iaf Per i Kemi B och inte sömnpillret Gunilla! Var tacksam över det och bit ihop.

- För att alla som dansar på svenska discon är så gamla att de har minnen från -69 och de är väldigt somriga och fina så att de blir glada när de minns dem och börjar att dansa och härja.

- Längtar tills den 16 oktober när du ska få uppleva lite studentliv.

2009-09-30 @ 20:48:39
Postat av: Emelie (igen)

Eller var det den 17:e? :S

2009-09-30 @ 20:50:17
Postat av: Josse

Det kan ju vara så att Summer of '69 är typ världens bästa låt också

2009-10-01 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0