Frid och fröjd

Detta är just nu trasigt:
- Mitt armbandsur - siffrorna tre och nio är lösa och ramlar runt bland visarna
- Min filofax - den nyinköpta dyra läderalmanackan har redan gett upp i "knäppet"
- Mitt diadem - bröts på mitten i måndags (har köpt ett nytt idag i och för sig)
- Min mobil - stängs av precis när den vill. Varför inte när man skriver sms?

Annars har jag inga problem alls.

Vårt skolfoto är taget och vi är snyggast!



Jag har en ny StarWars-tröja. Det blev visst bara Lukes lasersvärd som syntes på den här bilden, men det är ju nästan viktigast.

Kommentarer
Postat av: victoria

vårt blev inte fint ;(

Postat av: Sofia

MEN VÅRT BLEV =D

2009-09-17 @ 22:22:18
URL: http://diesofia.blogg.se/
Postat av: Lise

på insidan av mitt skåp i skolan sår det starwars, jag uppskattar det inte så värst mkt :OxD

2009-09-18 @ 10:21:07
Postat av: Sofia

Lise, på utsidan av mitt skåp står det hot bitch :D haha, innan var det en bild på en naken brud också men den har jag tagit ner, mesig som jag är!

2009-09-18 @ 13:08:08
URL: http://diesofia.blogg.se/
Postat av: Nikki

Jag har också en star wars tröja! fast den blåa! asballt ju

2009-09-18 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0