Det snurrar och spökar

Jag har ont i huvudet. Kan inte berätta varför, då detta är en gåta även för mig. Dock har jag lite alternativ på vad orsaken kan vara:
- Ny styrka på linserna, det kan vara fel. Men då borde det hjälpt med att ha glasögonen på sig där den gamla styrkan finns, men det gjorde inte det.
- Blodtrycket spökar. Jag har lågt blodtryck i vanliga fall vilket är bra, men det gör mig yr ibland och det är jag lite nu. Kanske ger huvudvärk också?
- Jag har ätit för dåligt idag. Vill inte tro det men det är möjligt. Näringen i dagens skolmat kan diskuteras. Hur mycket kolhydrater kan det finnas i pulvermos egentligen?
- 3 timmars projektarbete kanske inte är bra för hälsan.
- Sjuk. Nä, det tror jag inte. Den punkten kan vi stryka.

Äh. Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om jag drack dåligt i kombination med dålig mat i skolan och mitt låga blodtryck fick jag ofelbart huvudvärk. Testa det! Mitt trick var att göra en stor flaska med blåbärssoppa på morgonen. Håller blodsockret uppe även om maten är dålig och man får i sig ordentligt med vätska. =)

2009-09-28 @ 18:15:42
URL: http://lovisasegna.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså...jag vet inte men det första jag tänkte på var ju gravid...



:P haha sorry kunde inte låta bli :P

2009-09-28 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0