Relax

Vilken helg!
Dock är den inte helt avslutad än men det känns som att inte så mycket mer kommer att hända.

I fredags åkte jag ju som sagt skidor med Sofia och Sanna. Sedan sov jag 10 goda timmar den natten, för att hela lördagen gå omkring i min pyjamas och morgonrock och mest göra ingenting. Lite träningsvärk i vaderna hade jag också så det var ett konststycke att ta sig upp och ner för trappan. Mesta tiden tillbringade jag i soffan framför tvn. Otroligt skönt!

Inatt var min sömn ganska orolig av naturliga skäl, och när jag gick upp så tog jag faktiskt på mig lite riktiga kläder. Ganska behagligt eftersom jag hade haft på mig min pyjamas i 34 timmar... Inte så fräscht alls, när man tänker efter, haha. Men ska man slappna av så ska man! Tog mig en kort promenad på morgonkvisten och sen har jag spenderat dagen i soffan, framför vinterstudion. Jag älskar sport. Fortfarande.

Igårkväll kom förresten Lukas hem igen, efter att ha varit i Linköping i en vecka. Så nu ska han vara hemma i Alvesta en vecka, och under den veckan ska han hinna med att fylla år. Även Sanna fyller år veckan som kommer, närmare bestämt så fyller hon 18 på söndag om en vecka. Liten tjej blir stor! Själv får jag vänta länge tills jag blir 18, jag vill inte ens räkna efter hur många månader det är för det kommer att göra mig deprimerad.

Hoppas att er helg har varit lika lugn och skön för jag lovar, man behöver det ibland. Lite tid att koppla av.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan berätta för dig att det är 264 dagar kvar till du blir 18! Själv kan jag berätta att det är 7 dagar kvar för min del! :D vilket betyder att du måste vänta ungefär 37,7 gånger längre än vad jag behöver! Känner du dig på bättre humör nu? ;)

2009-01-11 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0