Griseknoen!

Den som väntar på nåt gott - dagens MKU var roligare än den varit på läääänge! Det beror på att Emelie var på fnisshumör, och jag var inte sen på att haka på. Först såg vi ett filmklipp där det var en gubbe med sjukt rolig dialekt som berättade om hur man gjorde om gamla bildäck till nya råvaror, men om jag ska vara ärlig minns jag inte så mycket mer av den filmen än att de spelade Baltasar-låten hela tiden.

Sen tittade vi på ett program om ekomat, och det var väldigt mycket grisar i filmen som sprang runt hela tiden. En kommentar blev lite för mycket för oss "det är grymt viktigt att..." Grymt. Nöff. Haha! Emelie och jag roar oss bäst vi kan iallafall!

Annars är jag lite sur för att min dator inte samarbetar med mig och när den väl gör det så förstår jag inte programmen jag har. Tur att jag har Vicki och att hon har en syster, och att vi har en plan b!

Kommentarer
Postat av: Vicki

OCH TUR ATT JAG HAR DIG SOM GILLAR HSM LIKA MYCKET SOM JAG =D

2009-01-20 @ 22:22:52
URL: http://halliwele.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0