Bästisar

Denna helg har det handlat om 3 av mina bästisar. Det har jag några stycken!
- Tina Trilety
- Sanna Ahlgren
- Spotify

Tina och jag hade filmkväll här i fyra timmar igårkväll. Efter att sett film och efter att klockan passerat midnatt började vi göra en stor research på en människas liv som vi båda var nyfikna på. Det tog... tre timmar. Helt sjukt. Skrattade sönder min mage igår tror jag, kommer ha magrutor resten av mitt liv tack vare det här!



Sanna Ahlgren fyller 18 år idag den 18 januari! Är inte det fantastiskt underbart?
GRATTIS STUMPAN! :D på fredag blir det ett hejdundrandes kalas!

Spotify. Detta mästerverk. Åh, suck av förtjusning...

Kommentarer
Postat av: tina

vi är bra, shalalalalalalalalalaaa ^^

2009-01-18 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0