Avhopp från elevrådsstyrelsen

Dagens händelse är väl antagligen att jag och Therése valt att avgå från elevrådsstyrelsen. (I och för sig är detta starkt konkurrerat av att Sanna tog hål i öronen! Jag visste att du skulle göra det! :D)

Hur som helst, innan folk snackar och skapar sina egna meningar om varför det har blivit som det har, så tänkte jag berätta det själv här. Jag kan enbart stå för mig själv men jag vet att jag och Therése ligger lika på många punkter så därför skriver jag detta som "vi".

Under styrelseåret som gått så har många timmar, dels osynliga, lagts ner på arbete. Möten i Växjö, möte med rektorn, möte med journalister och planeringsmöten. Det är mycket som har ordnats och är det någon som bett om hjälp så har vi ställt upp - och det med hela hjärtat! Vi har verkligen velat skolan gott och gjort allt vi kunnat i alla situationer för att det skulle bli så bra som möjligt.

Det har varit oehört roligt men tyvärr har så pass många timmar blivit ägnade åt detta att skolan ibland har blivit lidande, särskilt inför skolavslutingen/skattjakten och julavslutningen/julkalendern, eftersom allt har en förmåga att hända samtidigt.

Därför känner vi att vi har gjort vårt år i styrelsen och hoppas att vi varit till hjälp och vi vet att det kommer bli ett lika bra år som kommer!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ni har gjort ett toppenjobb! Jag känner inte alls att jag har haft så mycket att göra, så det är lite synd att ni inte har bett om hjälp eller skickat vidare när ni har känt att det är mycket. Men jag tror att nya styrelsen blir jättebra med =)

2009-01-30 @ 17:59:17
URL: http://lovisasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0