Underbara fredag den 13e

Jag har inte varit alls skrockfull förut utan tvärtemot haft riktigt bra fredag den 13e-dagar, men igår var det ingen kanondag direkt.

Började med att stoppa ner både busskortet och CSN-kortet i automaten på bussen samtidigt så att båda korten nästan förstörs. Smart.

Hade en fin dag i Växjö med Sanna och Sofia men sen när jag kom hem mådde jag sämre och sämre. Gjorde pannkakor till mamma och pappa och höll på att svimma under tiden. Efter att inte blivit bättre på kvällen så slutade jag min dag med att spy upp allt jag fått i mig under dagen (mysigt, jag vet) och helt matt somnade jag.

Fredag den 13e. Underbart.

Dock har det blivit i princip bra igen idag, så Österrike imorgon är utanför fara. Var grymt orolig att jag åkt på någon vinterkräksjuka! Men antagligen blev jag matförgiftad eller fick i mig något annat läskigt, för magen har varit i uppror verkligen. Så nu är jag seg, helt utan energi men jag lever! Imorgon åker jag och vi hörs om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0