Skidor och Knutby

Några fina svängar fick vi allt till i Hana, Sanna och jag, och sen världens längsta snack inne i serveringen och i liften påväg upp. Vi har det fint vi.

Såg på Knutby-dokumentären nyss, klarade inte av att se hela för jag blir så himla skrämd. Det är sjukt hur manipulerade människor kan bli, och att det finns folk som utsätter sina medmänniskor. Jag blir så rädd.

Imorrn vankas det Växjö med Sofia och Sanna och sedan myskväll med Annie och Sanna, det låter mums i mina öron. På söndag är det dags... Österrike!

Kommentarer
Postat av: Mli

HAHA, jag vågade inte se programet överhuvudtaget.. kände att det skulle bli ett mardröms program xD haha 2 dagar kvar...

2009-02-13 @ 16:54:13
URL: http://mliian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0