Sanna är tuffast!

Vad hände idag? Jo, Sanna gick och tog körkort! Är inte det hur fantastiskt som helst?

Så ikväll har jag åkt raggarrunda med henne :) Vi körde runt i halva Alvesta ett bra tag tills vi åkte till Ica för att handla åt hennes mamma. När vi skulle ta en kundvagn så kom Sanna på att hon inte hade någon plånbok med sig. Smart! Så vi åkte hem till Sanna igen, hämtade plånboken, och körde och handlade. Där skrattade vi runt och kände oss jättevuxna. Efter att kört förbi körskolan och retat de på teorikursen där inne så kom jag hem. Inte för att jag ska säga något om teorikursarna, jag har ju inte ens börjar där. Men sen är det 8 månader till jag fyller 18 också. Kul, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0