Klassmys

Igårkväll var mitt kära gäng NV07, klassen, hemma hos mig och så var även Foppa och Per, våra mentorer. Vi lagade mat, spelade och sjöng, snackade strunt, skrattade massa, spelade singstar, fikade och hade det väldigt myspys!

Jag, Sara, Sanna, Robin och Therése hade dessutom hängt upp 15 svarta ballonger med vita döskallar på i min trädgård så att alla skulle hitta, och de är kvar där än. Jag tog kort på dem när alla stuckit hem vid 23-tiden så det kommer kanske in här sen.

Dessutom var det någon som tjuvplingade på dörren under kvällen och då tänkte vi direkt att det måste varit någon från NV06, men eftersom att det inte upprepades så gav jag upp den tanken. Tur för er, NV06or, för vi hade inte varit nådiga om vi kommit på er!

Kommentarer
Postat av: Mli

haha, ni verkade ha sjukt kul i tisdags :P haha, och nu är det bara 3 dagar kvar ;)

2009-02-12 @ 20:38:40
URL: http://mliian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0