Jubileum!

Vet ni vad det är för dag idag?
Jo, min blogg fyller ett år!

Är det inte helt sjukt? Det började som ett litet ställe att skriva av mig då jag slutade skriva Lunarstorm-bloggar. Där finns förresten alla mina gamla blogginlägg kvar, på Lunarstorm. Swoxis - det är jag det.

Hur som helst - nu ska vi partaja! Vilket jag på mitt eget sätt gör med ett avsnitt av America's next top model, och sedan ska jag sova. Melodifestivalen var inget vidare, massa kända namn med massa dåliga låtar. Alcazar var OK, resten var inget att ha. Dessutom är jag allergisk mot Caroline af Ugglas. Om hon kom i närheten hade jag nog fått eksem och andningssvårigheter.

Detta kan vara ett av de mest blandade och konstiga inläggen i min bloggs historia.

Då kan jag lika gärna skriva med att Sanna idag skulle hämta upp mig för att vi skulle titta på innebandy. Dock hade hon missat den lilla detaljen att jag var i serveringen i Hanaslöv och att hon skulle hämta mig där. Men som sagt, det missade hon och står och väntar utanför mitt hus en mil bort från där jag står och väntar. Det där med vakuum-huvud börjar sakta men säkert stämma in på oss, mer och mer för var dag. Jag kände mig jättedum, iallafall.

Imorgon är det kusinkalas!

GRATTIS BLOGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0