Skvallerblogg mini

Det är väldigt roligt med skvaller, det kommer vi väl ihåg sedan skvallerbloggen existerade. Nu tänkte jag berätta uppdateringar för er som hört talas om alla våra kodnamn på människor den senaste tiden.

Rutskjortan: Han är tillbaka på skolan efter flera månaders frånvaro! Sanna och jag har dock börjat lägga märkte till mer och mer saker vi irriterar oss lite på, såsom hans näsa. Och att han är sambo, det är riktigt irriterande.
Chili: Idag var han också tillbaka och han satt i cafeterian med sitt vanliga hånleende och glodde på mig. Inget nytt på den fronten.
Guacamole: Jag och Sanna kom på oss själva med att tycka han är rolig och skratta åt hans skämt. Hur ska det här sluta?
Arn: Ett nytt span från Allbo - han kallas Arn för att han är lite småskäggig som Arn. Han har dessutom limegröna kalsonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0