När juldagsmorgon glimmar

Mellanlandar vid datorn, såhär på väg till mer julfirande. Julafton igår firades precis som alltid hemma på Timmervägen, med familjen och mormor och morfar. Hur bra som helst! Fick en hel del som stod på min önskelista och lite som jag inte visste att jag behövde. Men jag kan skvallra om att det är något som kommer att komma väl till pass på nyår i Blekinge! (Nej, inte fyrverkerier..)
Nu stuvar vi in oss i två bilar, mormor och morfar sov ju över här och jag fick Lukas på mitt rum, och så åker vi till Fängsjö för att fira jul igen med familjen Eskilsson/Åkesson/Thorsson. Vår familj är egentligen ganska tråkig där alla har samma efternamn. Fängsjö ligger, för er utan koll på byar med 5 hus, mellan Smålandsstenar och Hyltebruk. NU vet ni det.
God Jul kära vänner!

Kommentarer
Postat av: karla

svar: oj tack så mycket (:

2009-12-25 @ 13:48:01
URL: http://togepi.blogg.se/
Postat av: Sofia den andra

Hmmm.. vad fick du te nyår? Tomtebloss kanske ;)

2009-12-25 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0