Ja, det är Lucia!

I morse sändes luciatåget från Växjö domkyrka i SVT. Min allra bästa vän Philip var med men jag såg också söta och duktiga Emelie, Victor, Sofia, Eric och lite annat härligt folk. Det var enormt stämningsfullt och alla var jätteduktiga.

Philip tappade dessutom sin stjärngossestrut i mitten av sändningen. Bara det var ju värt att man skulle kolla, haha. Det roliga är ju dessutom att mamma och jag har skojat om detta i en månad nu, "tänk att få se Philip i stjärngossestrut, det kan ju aldrig funka med hans afrohår". Och nej, det funkade inte heller. Du är bäst!

För er som missade det går tåget på SVT ikväll igen 18.15. Se det! Det är det verkligen värt. Man blir stolt över sina vänner! Jag ska nog se det igen...



Alvesta gymnasiums luciatåg - inte störst, men ack så bra! Alla lärare var överens om att det var det bästa tåget på skolan på minst 10 år. Det bevisar att man inte behöver vara så många, bara man har hjärta och känsla!
http://www.alvesta.se/CM.php?PageID=14040 <- länk till fler bilder från vårt luciatåg, bland annat en bild när jag och Therése sjöng en duett. 

Kommentarer
Postat av: mooooa

Jag såg faktsikt Philip! woho :) grymt duktiga, tyvärr missade jag när han tappade struten :o

2009-12-14 @ 09:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0