Grattis kära du

11 december - Kristin Carbonnier fyller 18 år!

Vi fann varandra i juni 2006 och sedan dess är du den som har fått reda på allt om mig först, gett mig råd i alla situationer jag någonsin hamnat i och när jag än behöver det så finns du där och lyssnar. Det är lätt att kalla oss för systrar för vi har extremt lika vanor och smak i princip det mesta. Även vår sits i livet stämmer bra med varandras, vilket gör att vi klickar något sjukt bra.

Du vet att du är världens bästa, saknar dig verkligen! Tyvärr har jag ingen bild på dig på denna dator men jag hoppas att en liten text ska få dig att förstå. Det här är vår sång.

Utdrag ur Sigge Hill - Norra Kyrkogatan 35
Du vet alla hemligheter som man inte pratar om
när jag velat gå och dränka mig så har du vänt mig om

När det känns som allra svårast
då behöver man en vän
En när trötta ögon tåras
och när dörrarna har stängt
Alla utom en - inte den på Norra Kyrkogatan 35 (eller Nastabergsvägen 5)

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Grattis på henne :D För övrigt lottar jag ut ett Cliniqueset,.. det kanske kan vara en bra julklapp :):)

2009-12-11 @ 15:46:19
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: krissi

sofia eva elinor du förstör ju sminket! JAG ÄLSKAR DIG <333 du är bääst!

2009-12-11 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0