Godmorgon

Morgonstund har guld i mun säger jag och går upp vid 9. Eller, det var Jakob som väckte mig. Nu sitter Jakobs katt Bolt i fönstret och gnäller för att jag inte tittar på honom. Bara jag vrider på huvudet och ger honom en gulle-plutte-katten-vad-fin-du-är-blick så är allt bra igen. Så härligt med barn, det är bara små medel som behövs tas till.
Dagen ska spenderas på posten 14-22 men innan dess ska jag ner till Nordea och frisören och fixa lite saker och dessutom har jag tänkt göra lite julgodis. Sista postenpasset... Hejdå stålhätteskor och hejdå stämpel och hejdå passerkortet. Mina fina ägodelar.
Tänker avsluta ett ganska random blogginlägg med ett ganska random citat.
Gustaf Arnesson (springandes på hygge): Hur gör man hyggena ännu värre att springa på? Jo, vi lägger snö på dem!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Haha, Anna Nicole Smith dog 8 februari 2007 (ja, jag kollade upp det :P). Så ja, liiiite efter, haha!

2009-12-21 @ 15:06:00
URL: http://malin90w.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0