Födelsedag, Måns, jobb, choklad

Igår glömde jag bort att min bästa vän fyllde år. Eller, nej, jag glömde inte bort att han fyllde år utan jag glömde bort att blogga om det. Så bättre sent än aldrig: Igår den 15 december fyllde Philip Carcamo 18 år! Han är min bästa vän utan konkurrens och så är det. Bäst, bäst, bäst. Det suger att jag inte har några bilder på den här datorn. Men ni kan få lite smakprov på hans fantastiska person här, härhär och här.

Måns var fantastisk. Sanna, Sonja och Shirley var inte så dumma de heller... Dock hade Shirley fixat sig en ny mindre smickrande frisyr. Jag kom hem halv elva igårkväll och idag gick jag upp tio i sex och jobbade 7 timmar. Skola i 1,5 timme sen - nu är jag helt slut. Kvällen bjuder på underbara Bonde Söker Fru och lite choklad kanske. Fick en Aladdinask av Sven när vi sjungit på ett julbord med lucian. Mums.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har Shirley gjort med sitt fina hår? :O

2009-12-16 @ 17:34:40
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: Phiilip

Du är snäll<3 Tack!!

2010-01-06 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0