Bilder från mitt blogguppehåll, del 2

Lite mer fina bilder! Hoppas ni får ut något av det och faktiskt kikar runt lite på vad jag har haft för mig.









Bild nr:
1 - Mamma fyllde 50 och Pappa 60 så det var stora kalaset, på bild kusin Simon, jag och kusin Joel
2 - Emma hade togaparty i Moheda, toga är ett underskattat klädesplagg
3 - I Ystad försökte Sofia ställa upp oss som snygga modeller på ett kort, bilden är fantastiskt rolig :D
4 - Sofias styrande och ställande resulterade i något fint
5 - Midsommar firades i Alvesta med Elina som är så söt
6 - En vecka på sommarlovet åkte jag, mamma, pappa och min kusin Moa till Tunisien
7 - Pappa, jag och Moa i poolen på hotellet
8 - Moa och jag snorklade
9 - Moa posade med vår privata Palm, han hette Johan. Moa är bäst!
10 - Jag, Jakob, Sarah, Lukas och Elin när vi och Mamma och Pappa var på Island
11 - Geysern Strokkur på Island, fantastisk bild
12 - O-ringen i Eksjö, jag och min bästa Krissi

Kommentarer
Postat av: Moa

Tunisien <3

2009-12-31 @ 13:23:17
Postat av: krissi

ahmen du det är ju tur att jag är snygg iaf... har du inga som helst någorlunda vettiga bilder på oss? haha ;) det får bli vårt nyårslöfte, du, jag och en kamera, här ska fina bilder framkallas (: älskardig!<3

2010-01-10 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0