Bilder från mitt blogguppehåll, del 1

Jag hade ju som kanske bekant är ett blogguppehåll från mars till augusti ungefär. Men jag slutade ju inte leva då, tro't eller ej, så därför tänkte jag genom bilder berätta vad jag hittade på då.







Bild nr:
1 - Sofia, Sanna, Annie och Sofia var en standarduppsättning flera fina kvällar i våras
2 - Musikskolans årliga vårshow hette i år Play My Music och som vanligt var det ett nöje att vara med
3 - I stadsparken i Geneve sitter fina flickor (och en pojke) och äter glass
4 - Sanna och jag har halva inne i Frankrike och halva i Schweiz
5 - Mitt hår växte sig långt och blev blont
6 - Malin och jag i våra bästa år, en kväll i Cern. Kanske den kvällen med mest skratt i år!
7 - Den redan klassiska ögonbilden på mina gröna, Sannas bruna och Emelies blåa ögon
8 - The one and only - vakuumröret i Cern

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu ljuger du lite tycker jag... vi hade halva inne i Frankrike och SCHWEIZ!



hahaha ett vakuumrör! är det där vi brukar hålla hus enligt foppa? ;)

2009-12-30 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0