True Blood

Igår var det seriepremiär för True Blood på svensk TV och jag ska faktiskt försöka följa denna serie, annars är jag ganska värdelös på att följa serier men eftersom den kommer finnas på SVT Play också så finns det förutsättningar! Det som jag såg igår gillar jag iallafall.

Innan jag kom hem och dumpade mig på soffan så var jag på Hissö och sprang lite och det lönar sig faktiskt att ta det lugnt och tänka två sekunder extra, jag missade i princip ingenting. Resultaten för det arrangemanget hittar ni här.

Skolan börjar 11.10 och slutar 12.15, enbart idrott idag och den ska bara vara teoretisk med lite uppstart och planering vilket innebär att min dag nog inte kommer vara alltför påfrestande... Det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Josse

Du ska verkligen följa den serien för den är grymt bra! Den blir bara bättre och bättre, och du har ju inte ens fått se den underbara Alexander Skarsgård än :P

2009-08-28 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0