Skrik och panik

Jag har ont i magen, hostar och har ångest över att skolan börjar på måndag. Vilket innebär att jag måste kämpa sista året, för att smäcka de där betygen som jag vet att jag kan klara och därmed få möjlighet att komma in på vilken utbildning jag vill, nästan. 20.0 kan vi ju glömma iallafall. Sen har jag ångest över att inte få en bostad där jag vill hur jag vill också, petig som jag är, och det är ett år kvar och lugna puckar än så länge. Hur kommer jag inte må sisådär veckorna innan? Hopplösa unge.

Nu har jag äppelchips i ugnen (jag har ingen aning om hur det där kommer smaka) och ska slänga mig på soffan och titta på marathon, friidrotts-VM. Sådär lagom mycket kommer jag bry mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan man göra äppelchips själv? :O Äppelchips förresten... hur smakar det? äppel kanske? haagh

2009-08-22 @ 18:52:39
Postat av: Köööö

Ställ dig där! Överallt!

2009-08-26 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0