Klänning, bad och melodiklubben

Denna lördagförmiddag hoppade jag in i bilen och körde in till Växjö med mamma. Ärendet? Att köpa min balklänning. Att jag är ute i extremt närmare äckligt god tid är Sannas fel, faktiskt. Hon var iväg och provade i tisdags, och då blev jag så sugen att jag stack in en sväng igår. Då hittade jag den. Kunde inte riktigt motså, med nedsatt pris och allt. Så nu hänger den här hemma! Helt fantastisk!

Nu har jag varit och badat och svalkat mig, jag var nog den enda på hela stranden mellan 7 och 30, men vad gör det? Det var sommar, strand, sol och sjö!

Planerna för kväll är Karl-Oskardagarna i Växjö, med Sanna som min som vanligt eminenta chauffis och Melody Club på scen, bland annat. Som gjort för en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0