Jag är motiverad, jag är fokuserad

Idag började jag min lördagsmorgon med att räkna några sidor Matte E. För jag känner att det är dags för mig att skärpa upp mig särskilt inom matten, jag har klarat mig igenom mina mattekurser på "talang" och lyckoträffar, och det har inte direkt gått bättre och bättre. För att då klara minst VG i Matte E, som jag har hört har varit svårt för många tänker jag inte hamna efter denna termin, jag tänker inte göra det! Så här ska det räknas!

Det går så mycket lättare att fokusera och plugga när man stänger av känslor, så jag ska nog göra det. Visst låter det strålande töntigt och osocialt?

(Här skulle det varit en bild men det bidde inte så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0