Isn't it madness? He wont be mine

I förmiddags var jag hos folktandvården och det var en ny tandläkare som kikade på mina tänder. Ja, för att vara rakt på sak, han såg mycket bra ut om man säger så! Jisses, jag fick hålla mig för att inte stirra. Han sa dessutom "det var trevligt i din mun". Hur bra låter inte det menar jag? Dock tänker jag inte säga vad han heter, men han är 23 år ;) Haha!

Det är så typiskt mig, jag tycker var och varannan person är snygg. Men det finns så himla mycket skönhet där ute, folk! Mina personliga favoriter kan ju inte de som umgåtts med mig ett tag undgått; Brolle och Måns. Smaskigt. Drömmar är till för att drömma, just.

Uppdatering: Jag hittade honom på facebook! Tandläkaren alltså. Stört snygg. Tänkte först bli vän med honom, men, nej. Kanske inte.




Brolle på flygplats, min bror mmsade den här bilden till mig för att informera om att han och Elin flög ihop med Brolle. Han visste att jag ville veta ;)

Kommentarer
Postat av: Storebror

Han är säkert rik också, Brolle alltså, eller öh, tandis, eller Brolle, eller öh, käftis. Eller, ta Brolle för han är från Ske-å. De är av bra kvalisort.

2009-08-06 @ 21:07:20
Postat av: victoria

MÅNS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0