I de förkyldas sällskap

Sitter och njuter av U2 - With or Without You, så jäkla fint drag i den hörni!

Har gått och blivit nerförkylad, Lukas har smittat hela familjen, tror jag och Jakob. Vi skyller på lillebror i alla fall. Därför hade jag tänkt ligga på soffan hela förmiddagen och väldigt passivt njuta av friidrott. Men vad händer då? Jo, det är en sån där B-dag när de inte sänder några förmiddagspass på tv! I och för sig är väl det lika bra, då det tydligen är 50 km gång hela tiden, vilket inte är så ytterst upphetsande. Som Lukas sa innan - de springer sitt fortaste fast bara nästan.

Istället har jag börjat dagen med att städa toaletten, vilket var sista grenen för att vara klar med hela undervåningen. Jag städar hela huset såhär några dagar innan skolstarten under mammas våld, men jag ska faktiskt få pengar för det har hon sagt. Dock är det oklart hur stor den summan är, men det återstår att se.

Nej, nu blir det nog tv ändå, eller rättare sagt, film. Tänkte titta på Hairspray, galet rolig, snygg och genomtänkt film med en gnutta sensmoral som man nog inte tar skada av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0