En del av charmen med orientering

Ikväll har jag tränat orientering, jag och Philip sprang en bana ihop. Det gick faktiskt ganska bra, och det roligaste var nästan när vi sprang på en liten stig och jag bara sprintade iväg som en galning, med Philip hack i häl. När vi kom fram till kontroll 10 någon minut senare flämtade han:
Jag trodde inte att du kunde springa så fort!
Sofia: Klart jag kan! Inte så länge bara...

Men det som rubriken syftar på, är det som jag gjorde för några minuter sen, nämligen duschade. Efter varje träning när man duschar är det alltid lika spännande att se vad man hittar i håret. Det kan vara lavar, mossor, myror, kottar, barr, andra växter, eller som idag, pinnar. Idag hittade jag en pinne i håret när jag duschade. Det är fascinerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0