Det kan kanske bli för mycket

Idag påväg till Spåren (restaurang och pizzeria i Alvesta för ej insatta) så blev jag omkörd av en bil i full fart. Det var en dammigt röd Volvo av okänd äldre modell med påbyggd vinge där bak och tonade bakrutor. Mina förutfattade meningar tillsammans med mitt icke-befintliga samvete hostade fort ut "raggare" men det skulle jag få äta upp! För när bilen svängde runt i nästa korsning såg jag att det var en dam ~70 år som körde bilen. Vet ni vad min första tanke var?

Hon måste ha druckit polyjuice-elexir!


Om du undrar när det har blivit för mycket Harry Potter, så kan jag berätta. Nu har det blivit för mycket.

PS. Vet ni inte vad polyjuice-elexir är? Det är en slags trollbrygd som man kan brygga för att få bli en annan, redan befintlig person för några timmar. Man blandar x antal okända ingredienser plus en bit av den människan man skulle vilja bli. Hårstrån rekommenderas. Nu vet ni. DS.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haahahha du är för rolig du! :D

2009-08-14 @ 10:21:31
Postat av: Emelie

haha kanske en volvo 740? :P



och 2..:

sofia, du är j för härlig du ;p haha

2009-08-18 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0