Tränat

Jag tänkte skryta lite, för jag har tränat sketaduktigt idag, ni skulle bara veta! Och det kommer ni att få nu också.

Vi var i hanaslöv, sprang till fyrvägskorset och uppvärmning, allt precis som vanligt. Sen körde vi intervaller, "gå-jogga-löp" med lyktstolpar som riktmärken, och gick en, joggade en och sprang järnet en, och började sen om från början. Gjorde så i kanske 1,5 km, sen vände jag om hemåt fast då gick jag en, joggade en och sprang järnet två stolpar. Var riktigt stolt över mig själv! Sedan gjorde jag två rejäla ryck i backen också innan jag kollapsade inne i värmen hos Mange.

Han har kryckor nu men kan nästan gå på knät, skönt att det börjar bli bra :) Har varit jobbigt länge nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0