Skuuulan

Skolan idag har varit trevlig, med en hel del järn i elden!

Det började med att den enskilda fotograferingen imorgon krockar med utprovningen av studentmössor, och att det dessutom är bokat i samma sal. Verkligen toppen! Men det har jag, Jonna, Annie och Therése rett ut nu. Tror vi.

Dessutom är nu affischerna inför Öppet Hus på lördag i stort sett färdiga. Jag satt någon timme och skrev ut, klistrade, organiserade och trixade och med genemsamma krafter har jag och Atti nu sammanställt något som vi är hyfsat stolta över! Trots att Artur sa att det såg ut som dagisbarn gjort det "för mycket färger och för stor text". En utställning i typsnitt 12 vore ju verkligen toppen...

Jag tog inte den kritiken så hårt.

Slutligen en bild på Josse och Jonna bara för att de är så söta!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Artur klagade på hur jag målade en sjö, det var för kladdigt tyckte han så jag lät honom ta över och göra det bättre.



Annars gillar jag Josses sug i blicken.

2008-11-04 @ 20:07:34
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0