Skolesang

En dryg timmes miljökunskap börjades morgonen med, jag blev gruppledare till något gruppförhör vi ska ha nästa vecka. Halleluja, jag får aldrig vila! Men om det kan leda till ett bra betyg i slutändan ska jag ju inte klaga.

Nu väntar 3 timmars håltimme innan jag ska till musikskolan i 45 minuter, sen smackar vi dit 1 timmes hål igen och sedan ska jag sluta dagen med två timmars lektion - matte och religion. När jag kommer hem blir det till att slänga i sig mat, andas några sekunder, och sen musikskolan igen. Vid halv sju kommer jag hem för dagen, och då brukar jag vara helt slut. Onsdagarnas schema - 08.00-18.30 - brukar ta på krafterna.

Men vad gör det när Bonde Söker Fru väntar på kvällen? Ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0