Mardrömmar

Bara för att ni älskar mig så slänger jag in ett inlägg idag iallafall. Även fast jag har tusen andra saker som är viktigare, men skit samma.

För någon vecka sen så kom jag till skolan, och berättade att jag hade haft en mardröm. Det roliga var att Therése också hade drömt en mardröm, om precis samma sak, och det läskiga var att vi båda hade tappat våra tänder. Tänk er, vakna upp utan tänder liksom? Ja, det var fruktansvärt läskigt.

För att få Josse att sluta tjata kan jag ju skriva att hon är min bästis också, tydligen ;)
Hon får hedersplatsen på bild här idag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också drömt att jag tappat alla mina tänder, flera gånger! Det är sjukt läskigt. När man vaknar är man liksom tvungen att känna efter i munnen så de verkligen är kvar ;)

2008-11-24 @ 16:22:42
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, vilken sjukt snygg bästis du har!

2008-11-24 @ 17:29:03
Postat av: Josse

<3<3<3

jag gilar dej!!!!!!!!!!

2008-11-25 @ 07:21:01
Postat av: Jns

hoppas ni är medvetna att vi psykologin läste något om att tappa tänderna i en dröm betydde något, minns inte dock och jag tvivlar på att det var bra :O:O

2008-11-26 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0