Kvällens planering

Nu har jag rensat lite lite till, 95 st står kontaktlistan på. Nej förresten, Emelie förstörde det så nu har jag 96 ;)

Ikväll ska jag gå en jättelång promenad med musik i öronen hade jag tänkt. Fast då måste jag fixa ett gummiband som håller ihop hörlurekontakten med mobilen, det är ett jättefint glapp där mellan nämligen. Och känslan förstörs lite om man måste hålla ihop mobilen själv.

Komma loss, och tänka lite.

Jag är på blogghumör och jag har massa roligt att blogga om! Oroa er inte att jag glömmer det, för det står som anteckning på mobilen nu, så det ska jag nog fixa.

Kommentarer
Postat av: JnS

du har inte tagit bort mig väl? :<

2008-11-21 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0