Funderingar

Det som jag tycker är fruktansvärt jobbigt med att vara "allmän" genom att ha en blogg eller en bilddagbok är att folk hela tiden ska ifrågasätta och kritisera det man skrivit eller det man lagt upp en bild på, vilket gör mig så trött! Visst, absolut, man ska ifrågasätta saker om man så vill, men att folk ska nöta och upprepa det man tagit upp på sin blogg, och ta allting så fruktansvärt seriöst gör att jag tappar glädjen i att blogga. Så det så.
Något som gör mig glad är den där busungen Sanna, som har varit sjuk i 4 dagar nu. Kom tillbaka!

Sanna säger (15:30):

DU? NORMAL?

Sanna säger (15:30):

HAHAHHAHAHA

Sanna säger (15:30):

HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0