Nattens äventyr

Det var några små äventyr at Gustavsson's house inatt.
Jag vaknade halv tre och behövde kila ner på toa, så, jag gjorde följdaktligen det. Och precis när jag kommer ner för trappan så smyger pappa igen dörren till deras sovrum, och går och lägger sig för han hade varit uppe och druckit vatten.
I morse när vi berättade om vad vi hittat på inatt kom vi på att det skulle blivit väldigt kul om pappa och jag hade mötts när vi var uppe, och att jag antagligen hade gallskrikit (det gör jag alltid när jag blir överraskad, inte för att jag är rädd utan mer förvånad). Då hade ju mamma vaknat, sett att pappas säng var tom och hört mig skrika - ja, rörigt hade det blivit!
Men nu möttes inte pappa och jag, han hörde mig bara och försvann så fort han kunde. Så egentligen var detta inget kul alls. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

just att det var så tråkigt gjorde så att det blev kul! x)

2008-03-09 @ 21:47:03
URL: http://mbladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0