Just nu

Har inte varit jätteduktig bloggare nu på några dagar, har haft fullt upp med resten av livet, tro det eller ej. Kan ju dra en liten summering om hur läget är just nu:

☼ Har fått omdöme i samhällskunskap där jag bara har ett litet trappsteg kvar till MVG, och det gäller för mig att analysera mera! Låter himla kul, jag vet, men hon tycker att jag tillför otroligt mycket till klassdiskussionerna och om jag bara analyserar lika mycket skriftligt som muntligt så kommer det lösa sig. Ja, det är ju ingen nyhet att jag har lätt för att prata...

☼ Nästa fredag ska jag till Osby med Therése, Philip och Sanna och bowla. + en massa annat folk såklart, det är kyrkans unga i Älmhult som drar med mig dit. Ska bli kulkul!

☼ Jag har fått en massa roliga låtar som ska spelas upp på vårprojektet v. 14, Thalia är som vanligt platsen. Ska bli otroligt kul! Kom och lyssna! Jag ska försöka få någon inspelning att hamna här också.

☼ I helgen ska jag till Halmstad och "tävla" för första gången i vår, eller ja, jag ska bara gå. Får ju fortfarande inte springa så jag ska promenixa runt, men det kommer ändå vara kul att vara tillbaka i känslan - och att träffa allt folk såklart!

☼ Det är bara 14 dagar kvar till jag ska till Österrike! Lycka till 1000 är det, och jag har idag varit och tagit ut Euro, handlat solskyddsfaktor och linsvätska. Inte för att linsvätskan har något med Österrike att göra, den hade jag ju behövt ändå. Men iallafall...
Nu är det bara stavar som fattas, eftersom jag alltid åkt med Lukas eller Jakobs stavar, (vet inte vems om jag ska vara ärlig) så måste vi ta och införskaffa mig ett par nya egna. Mina gamla går mig till halva låren...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uuuh, Österrike! Jag vill också! Älskar att åka skidor och allt som hör till det! Ha de bäst!

Är inte vårprojektet v. 15? :S

2008-03-07 @ 19:05:45
URL: http://mbladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0