I'm blue

Har varit och tränat, efter en middag som blev tillagad lite panikartat när Therése ringer om tyskaverben samtidigt som pastan kokar över och créme fraichen ska i såsen. Jaja, gott blev det iallafall och nu är jag tränad, svettig och allmänt fräsch.

En en gång har jag lite panik över sommaren - jag har ju inget jobb! Så imorgon ska mamma och jag iväg och fortsätta ragga jobb. Tyvärr kan jag inte säga var ifall någon skulle vara så ondsint och smita och sno jobben framför näsan på mig.

Imorgon har jag för övrigt sovmorgon. Sisådär halv tio börjar jag och det passar mig ganska bra skulle jag vilja påstå. Ska till musikskolan först mitt i lunchen, som vanligt på tisdagar nu eftersom jag har vikarie. Hoppas Susanne blir frisk snart. Jag vill inte ha vikarie mer. Sen är det musikskola på kvällen också,  i tre timmar om det vill sig väl.

Var på musikskolan idag också ja, och ska dit två gånger på onsdag. Hejaheja :)

Är man musikprofilare så är man.
Är man svettig ska man duscha. Tscüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0