Har du koll, eller?

Eftersom jag är kontrollfreak av naturen så har jag försökt fixa ihop hur vi ska ta oss till Älmhult imorgon på enklast möjligast sätt. Det har gått.... ehm, ganska bra.
Vi fixade ihop det sista idag på matrasten och allt var frid och fröjd tills Therése ringde och krabbade ihop allt igen, men Sanna och jag beslutade oss om att strunta i henne. Himla smidigt.

Och för er som missat det - nu åker jag till Österrike! Kommer hem nästa lördag, och nu är det hög tid att packa.

Keep the good work up!

Kommentarer
Postat av: Joffin

fucker..

2008-03-20 @ 20:42:01
Postat av: Lise

älska att du säger krabba
:D:D
och ha de så kul i österrisch!!

2008-03-26 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0