Favorit

Favoritsysselsättning en lördag:

- Ligga framför tv:n och kolla på sport. Det kan jag göra i timmar, jag tittar på allt i princip. Ni som känner mig bara en liten smula vet att det stämmer.

- Gå en tävling. Det gjorde jag idag, utanför Halmstad. Att jag inte sett tjusningen i det tidigare! Man går ju rätt hela tiden, det är mkt roligare än att springa fel faktiskt. Eller nåt. Fast jag blev rätt sugen på att springa. Men ändå.


Har gjort båda sakerna idag, men ändå är jag helt upp&ner-vänd. Jag rasar sönder och samman för att andra chansen i melodifestivalen blev ett fiasko i mina ögon. Det var Ola, E-type & The Poodles och 'Androla' som hade de bästa låtarna, strunt samma om artisterna är mer eller mindre omtyckta. Det är ju låtarna som ska representera oss, snälla?

Nu är jag lite upprörd. Lite sådär.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller helt och hållet med dig om Andra Chansen! Speciellt om Androla. Men det är ju så inne att hata Carola så ingen vet varför längre. Synd, faktiskt.

2008-03-09 @ 12:39:57
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0