Designen, igen

Nu har jag ändrat min design helt igen. Jag blev inte riktigt kompis med min gamla, det var så plottrigt och kluddigt och ja, ni förstår, det var inte min grej. Men nu känns det bra iallafall! Den var riktigt rolig att göra, den här bannern.

Annars så jag har studiedag idag, vilket antagligen innebär att man ska plugga lite. Det gör jag nog sen. Kanske.

Har för övrigt varit och köpt en kofta idag, och nu ska jag pyssla lite med grejer som ska sys och lagas och lite allmänt sådant. Musikskolan ikväll, första repet inför vårshowen :) Lycka är ordet för det, jawohl!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesnyggt! Jag gillar verkligen alla orden i bannern, haha ;) Fast egentligen inte.

2008-03-12 @ 15:46:23
URL: http://malin90w.blogg.se
Postat av: Joffin

Bara för att jag alltid älskar den där bilden

2008-03-12 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0