Bara film, mer film, massa film!

Veckans bästa film trodde jag lätt skulle bli De Andras Liv som jag skrev om innan, men icke!
Idag på svenskan såg vi på den överlägset roligaste filmen på år och dagar! Vi (Jag, Sanna, Annie, Olof och Therése) skrattade iallafall så att vi kiknade, eller Therése hostade av skratt, haha :P
The Princess Bride heter den, eller på svenska Bleka Dödens Minut. Klicka på länkarna och läs lite om den vettja!
Otroligt rolig var den iallafall, allt var bara så klockrent! Helt underbar. Och om du läser det här Olof - fixa den till Österrike-resan, det kan bara bli succé!

Mer hade jag inte på mitt hjärta, lika bra att inte skriva alltför mkt när folk snokar runt här som galningar ;) (Therése....)  Men det är sånt man får ta när man är såhär offentlig antar jag!

Ha en kanonhelg nu och missa för allt i världen inte friidrottsvm!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vi såg också den, den var ju helt sjuk ;)

2008-03-08 @ 12:11:31
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0