Skattjakten

Igår var det dags för den årliga skattjakten, och eftersom Therése gick och blev sjuk blev Malin min domar-kompis, och så bra som det blev sen!
Uppvärmningen som jag, Annie och Philip höll i var riktigt snygg och alla uppdragen var roliga!
Min och Malins personliga favorit var lätt killen i mini-jeans-shortsen där hela paketet hängde utanför längs med låret, helt galet roligt! Vi låg dubbelvikta ett bra tag... och goset jag fick av samma kille när han doppat hela huvudet i vatten blandat med kaffepulver - mysigt!

NV05 stod som segrare och det är bra att det finns några som försvarar klassens ära! De fjäskade ju klart bäst också till skillnad från Malins och min fordonsklass som gav oss varsin glass och erbjöd oss snus. Gulligt.

Gick och åt glass på matten sen och minigolf efter det, jag kom tvåa efter Sara före Sanna :)
 SOSANSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0