Semester!

Nu har jag jobbat färdigt, underbart skönt! :D tjänat 6500-6700, har inte riktigt koll på vad jag har för lön, eftersom det var tal om en höjning men det beror på om den blev genomförd eller inte. Skönt, som sagt!

Tur att Sanna och hennes far finns som säger roliga saker och misstolkar så att jag får mig många härliga skratt, ni ska få ett exempel på hur det var när Sanna och Tommy åkte bil häromdagen...

Sanna och Tommy åker bil, det står en liftare vid vägen. Sanna lägger dock inte märke till mannen som vill lifta men det gör hennes pappa.
Tommy: Jag kanske skulle stannat och plockat upp honom?
Sanna: Du skulle göra vad sa du?
Tommy: Stanna och plocka upp honom?
Sanna knäcker sig, helt och hållet. Underbart :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Efter 9 år med semestrar tillsammans med familjen Ahlgren har man varit med om ett och annat sådant. Fast ofta menar Tommy just det man tror han menar ;)

2008-06-27 @ 23:09:18
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Efter en stund funderingar med ett reslutat av att du knappast kunnat jobba mer än 2 veckor vågar jag inte ens säga vad jag har i timmen. Kort och gott; slaveriarbete! :)

2008-06-29 @ 20:27:05
URL: http://aaallex.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ojoj redan jobbat klart? Härligt för dig! :) Själv jobbar jag mer eller mindre hela sommaren.

2008-07-03 @ 21:11:21
URL: http://www.metrobloggen.se/tiiilda
Postat av: Therése Crona =)

Haha, det är MIN Sanna det ja!!! saknar era feltolkningar så...

kramar till dig Sparrisen!

2008-07-07 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0