More, more, more

Har inte skrivit på några dagar igen nu, men ja, jag kan ju inte skryta med att det händer överdrivet mkt at Gustavsson's house just nu.

Igår var jag iallafall hemma hos Sanna och kollade på finalen, haha, Tyskland förlorade och vi sörjde. Eller inte Tommy, men ändå :)  Fick ett sms av Stina mitt under pågående match, då hon frågar vad jag gör. Vad tror hon? Den mest självklara kvällen på hela sommaren, lilla Stinavännen! Det är inte lätt när man är liten ;)

Ska hem till hennes hus ikväll, Anderjonarna, men hon är ju på konfaläger så det blir Simon, Ann och Leif som det hälsas på tillsammans med familjen Carcamo. Leif har ju namnsdag idag dessutom - grattis! Vi ska fika och prata. Haha, det kan nog bli rätt lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0