Long time no see

Ja, rubriken stämmer väl inte bättre än nu.
Har haft fullt upp i tusen knyck och inte skrivit en rad sen i onsdags, ynkligt!

Kommer inte orka skriva hela min helgs historia men sammanfattar den lite snyggt på några punkter tänkte jag:

- Student Alvesta gymnasium
- Oskars studentfest
- Natten efter studentfesten
- Nationaldagen, Moa kom med tåget
- Bad med Moa i Los
- Trafik-trolle
- Tävling, Moa vann Diskus
- Shopping i Växjö
- Bad med Moa, Stina, Joffin, Dennis i Los
- Mysig hemresa med fyra pers i baksätet
- Mer Trafik-trolle och fotboll
- Hampus och Karin kom
- Tävling, Moa tvåa i Kula
- Dennis och Eric har också sprungit bra i helgen
- Hemresa för släkten
- Kalabalik hemma, bråk och skit, bra att bror finns hemma iaf
- Way to many sms för min ekonomi men det löser sig :)

Jag hör av mig. När jag har tid. (om jag har tid.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Näedu, det håller jag verkligen med om. På morgonen var det som att gå hemifrån till 'hemmet' på något sätt. Men jag är glad att det är sådana fina minnen man har som man verkligen vill komma ihåg, än som många andra har det som verkligen minns sina skolor som hatobjekt, typ :)



Sommarlov snart! Visst ska det bli skönt med några veckor utan extremt tänkade hela tiden och uta en enda faktabok mot sin vilja i handen? (;

2008-06-11 @ 22:59:36
URL: http://aaallex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0