Jobb, jobb!

Jobbar vidare. Har inte varit roligt så att det stör men jag får massa pengar och det stör inte någonstans inte! Lite småkul är det vid fikabordet med alla galningar som tjabbar om det ena och det andra och det kan man ju leva på ett tag iallafall :)

Efter fikat, alla går och ställer sina koppar i diskmaskinen och ska sedan gå vidare till sina sysslor. Daniel går förbi fruktkorgen.
Daniel: Vem faan är det som äter en tugga av ett äpple och sedan lägger tillbaka det?

Haha, inte var det jag iallafall!
Imorrn kommer Sanna hem. Jag saknar henne. Då ska vi leka! :)

Kommentarer
Postat av: Tomaten

jobbjobbjobb! Vi är så duktiga så! :) ojojoj jag saknar dig så! (Är det säkert att det inte är du som var tvungen att provsmaka en liten, liten bit på äpplet? Jag menar med den erfarenhet jag har så är detta inte alls omöjligt! ;) ) HAHA

2008-06-25 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0